За даними галузевого порталу pasazer.com, оприлюднена фінансова звітність компанії за 2021 рік показує, що операційні витрати склали 89 мільйонів злотих.

За даними порталу, компанія зазнала збитків у розмірі 81 мільйона злотих через списання казначейських облігацій внаслідок зміни процентних ставок. Облігації, вартість яких становила 2,2 мільярда злотих, втратили за рік приблизно 4 відсотки.

«З 2018 року компанія втратила вже 243 мільйони злотих», — повідомляє pasazer.com.

Фінансова звітність компанії показує, що 65 відсотків. Операційні витрати компанії – це заробітна плата та внески (59 мільйонів злотих). Портал зазначає, що йдеться про 50 відсотків. більше ніж минулого року. При цьому зайнятість зросла на 236 осіб. На кінець 2021 року в офісі компанії у Варшаві працювало 490 осіб. Середня заробітна плата брутто становила 13,2 тис. злотих. злотий. Сама управа заробила понад 2 мільйони злотих, а наглядова рада – 145 тисяч злотих. злотий.

19 відсотків (17,2 млн. злотих) витрат становлять зовнішні послуги, як-от бізнес-консалтинг, PR або оренда офісу.

Центральний комунікаційний порт стане новою транспортною системою, яка поєднає повітряний, залізничний та автомобільний транспорт. Головним пунктом стане аеропорт «Солідарність», з’єднаний залізницею з найбільшими містами Польщі. До 2040 року КПК має забезпечити близько 300 тис. нові робочі місця. Загальна вартість проекту оцінювалася в 34,9 млрд злотих.

На початку червня Марчін Горала, заступник міністра інфраструктури та уповноважений уряду з питань CPK, оголосив, що перші будівельні роботи, пов’язані з центральним комунікаційним портом, розпочнуться наступного року. Відкриття найбільшого аеропорту Польщі заплановане на 2027 рік.

Horała сказав в ефірі TVN Info, що кілька підготовчих етапів цієї інвестиції вже завершено, включаючи весь проект нової польської транспортної системи, пов’язаної з новим аеропортом. Також завершено екологічну інвентаризацію для всієї інвестиційної території.

– Зараз триває економічне, технічне та екологічне дослідження на 1300 кілометрів. Ми буквально будь-якої миті закінчимо ці роботи на ділянці Лодзь-Варшава. Генплан аеропорту також на стадії завершення, цього літа будемо подавати заявку на екологічне рішення. Ми завершуємо переговори з фінансовим консорціумом, і будуть інвестори, – пояснив він.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я