Поза межами добра і зла йде насамперед. Амбітний пригодницький бойовик, створений Мішелем Анселем, батьком культової серії Rayman, вразив своїм оригінальним світом і історією, незвичайним гумором і історією, а також виразними персонажами. Так що пішло не так? Комерційний провал гри пов’язаний насамперед із поганою рекламною кампанією та сильною конкуренцією. Складається враження, що сам Ubisoft не до кінця вірив в успіх своєї продукції.

Shenmue, випущений у 1999 році, став проривом у світі ігор не лише завдяки рекордному бюджету виробництва. Назва, для якої Ю Сузукі, японський геймдизайнер, переніс нас на вулиці інтерактивного та жвавого міста. Справедливо сказати, що Shenmue була однією з перших пісочниць в історії ігор. Причини провалу Shenmue полягають у тому, що спочатку гра була випущена лише на фірмовій консолі Sega, тобто Dreamcast.

Продовження пригод замученого минулим нью-йоркського детектива виявилося навіть кращим за приквел. Max Payne 2 запропонував голлівудський темп дії, а графіка захищає себе навіть через 20 років після прем’єри. Чому така чудова назва продавалася нижче очікувань? Можливо, це пов’язано з тим, що гра надійшла в продаж в 2003 році, і цей період був насичений чудовими прем’єрами.

Grim Fandango вважається однією з найбільш знакових ігор в історії ігор, але коли гра потрапила на полиці в 1999 році, настрій у штаб-квартирі LucasArts панував. Не допоміг захват рецензентів, не допомогли чудові відгуки самих гравців. Grim Fandango виявився фінансовим розчаруванням і сприяв заходу епохи класичних пригодницьких ігор.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я