Наприкінці квітня Netflix оголосив, що втратив 200 000 у першому кварталі 2022 року. мережевих абонентів – вперше за 10 років. Аналітики очікували збільшення на 2,5 мільйона. Однак тільки через вихід з Росії кількість передплатників скоротилася на 700 тис. У компанії вважають, що скорочення кількості передплатників пов’язано також із спільним використанням акаунтів. Це спричинило серйозні зміни та оголошення звільнень.

Під час першої хвилі компанія звільнила 150 осіб. Тоді він становив 1,3 відсотка. від 11,3 тис. співробітників, які працюють у компанії. Зараз оголошено про другу хвилю скорочення робочих місць. Цього разу роботу втратять близько 300 осіб, повідомляє Reuters. Компанія таким чином скорочує витрати на ведення бізнесу.

Більше інформації зі світу на домашній сторінці Gazeta.pl

Зменшення кількості передплатників спричинило зміни і для користувачів сайту. Як пише The Guardian, компанія хоче реалізувати стратегію «більше – менше» та зосередитися на більшій кількості якісних виробництв. Цього року Netflix планує витратити 17 мільярдів доларів на новий і ліцензований контент на сайті.

Також є плани щодо нової підписки, яка дозволить ділитися обліковими записами та паролями з людьми за межами однієї родини. Дорожчі плани підписки з можливістю спільного доступу до профілю вже випробувані в Чилі, Коста-Ріці та Перу. Крім того, сайт тестує дешевші підписки, але з рекламою.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я