У наші дні перше весняне свято відзначають у всіх країнах пострадянського зарубіжжя та СНД, а також у деяких країнах Африки, Азії та Латинської Америки. І, звісно, ​​8 березня є офіційним державним святом. Цього дня чоловіки вітають своїх найулюбленіших жінок. Цікаво, що найбажанішим подарунком жінок до цього свята є квіти.

Цікавий сценарій ранку на 8 березня для молодшої групи

Звучить весняна радісна музика, під неї діти входять до музичної зали. У залі вже на почесних місцях сидять мами дошкільнят.

Вихователь:

– Подивіться у вікно – як на вулиці світло! Небо – синє-синє та високе. Тепле сонечко будить дерева, змушує сніг швидше танути, а бурульки дзвеніти веселими крапельками. Вже зараз, простягнувши долоні до сонечка, ми відчуваємо, які у сонечка гарячі промінчики. Скоро сніг піде, а земля прогріється і почне зеленіти трава. А там і квіточки з’являться найперші проліски. Повертаються зі спекотних країн до нас птахи, а місцеві горобці, купаючись у сонячному проміні, цвірінькають веселу пісеньку! Про яку пору року я розповідала?

Діти відповідають.

Вихователь:

-Березень – перший весняний місяць. А які весняні місяці є?

Діти:

– Квітень травень.

Вихователь:

– Абсолютно вірно! Давайте подивимося на картинки та оберемо ті, де зображені весняні місяці.

На екрані з’являються картинки, у яких зображені зима, весна, літо, осінь, у час. Діти обирають ті картинки, на яких відображена весна.

Вихователь:

– Молодці, хлопці! А тепер скажіть, яке свято ми відзначаємо у березні?

Діти:

– 8 березня! Мамин день!

Вихователь:

–Цього дня ми вітаємо мам та бабусь. Ми даруємо їм подарунки, намагаємося зробити для них щось добре. Наші хлопці бажають подарувати мамам вірші. Давайте запросимо хлопців та послухаємо вірші.

Діти – шість-вісім осіб – виходять на імпровізовану сцену і читають вірші про маму та бабусь.

Вихователь:

– А тепер зіграємо у гру. Вам потрібно на кожне запитання відповісти голосно: “Мамочка!”

Хто мене завжди пестить?

Хто кіски заплітає?

Хто готує мені обід?

Хто дасть потрібну мені пораду?

Хто мені плаття купує?

А хто дірку зашиває?

Кого люблять дуже діти?

А хто найкращий на світі?

На всі запитання діти хором кричать:

– Мамочко!

Вихователь:

– Які молодці! А тепер пограємо разом із мамами!

Викликаються кілька мам та дітей. Гра називається “Варим борщ”.

Мама каже дитині, що треба принести та покласти в каструлю. З іншого боку зали лежать бутафорські овочі: картопля, морква, цибуля, буряк, лавровий лист. Поруч із мамою стоїть каструля. Дитина, почувши від мами назву овочів, біжить на інший кінець зали і приносить цей предмет і кладе в каструлю. Усі гравці визнаються найкращими помічниками мам.

Вихователь:

– Які молодці, який смачний борщ зварили! А зараз запрошуємо наших дітей на сцену.

Діти виходять, стають півколом.

Вихователь:

– Давайте скажемо, які наші мами?

Діти:

– Добрі, розумні, чарівні, красиві, ніжні, модні, життєрадісні, веселі, працьовиті (ці всі прикметники заздалегідь промовлялися на дидактичних заняттях, зараз на ранку йде закріплення отриманих знань).

Вихователь:

– Молодці! Давайте заспіваємо для наших мам пісню!

Діти співають пісню.

Вихователь:

– Мама завжди прийде на допомогу у скрутну хвилину, вона ніколи не залишить, вона оточить турботою та увагою. У неї найкрасивіше обличчя та найдобріші руки. Для кожної дитини мама – найкраща. А тепер давайте подаруємо мамам подарунки, які ми їм приготували.

Діти подарують мамам подарунки, їх змайстрували на творчому занятті спеціально до цієї дати.

Сценарій ранку 8 березня у підготовчій групі дитячого садка

Завдання заходу:

  • створити обстановку позитивного спілкування всім учасників святкового заходу: і артистів, і глядачів;
  • надати можливість дітям проявити себе у різних видах діяльності: ораторському мистецтві, танцях та співах;
  • виховувати шанобливе ставлення один до одного, не порушувати правила поведінки під час святкового концерту

Форми організації діяльності дітей: музична розвага видовищного характеру у поєднанні з театрально-ігровою (інсценування), художньо-словесною (читання віршів), співочою (колективне та індивідуальне виконання пісень, частівок) та танцювальною діяльністю; гра на музичних інструментах

До святкової зали входять мами, бабусі, гості, сідають на місця.

Запис дитячого голосу:

— Ви не повірите, одного разу Хлопці жартома, чи всерйоз З нашої групи все відважно Дізнатись відповідь вирішили на таке запитання: — Чи легко мамою бути? Хлопці сперечалися, гадали, Намагалися у книгах знайти відповідь. Так виник наш проект.

Входять два хлопчики.

Хлопчик 1: Час! Час! Прийшла на свято дітлахи!

Хлопчик 2: І дорогі гості тут! Яка радісна звістка!

Входить ведуча.

Ведуча: Що за шум і суєта, і хвилювання без кінця?

1-й:

Ми концерт готуємо мамі за особливою програмою! Багато добрих, ніжних слів кожен їй сказати готовий. Мами посміхатимуться і концертом захоплюватимуться!

2-й:

Нехай звучать сьогодні у залі Пісні, музика та сміх, Ми на свято мам покликали! Наші мами – найкраще!

Входять діти до зали.

  1. Весняним, ніжним струмком Стукає Березень-пустун Весну-красуню привів І добрий мамин свято.
  2. Нехай принесе він у кожну оселю Щасливі посмішки І конвалії великий букет На святковій листівці
  3. Нехай весела весна Розносить наші голоси Ми мам привітаємо з жіночим днем ​​І ніжно пісеньку заспіваємо.

Пісенька-крапель (слова Марії Філатової, музика Віталія Алексєєва)

(Виконання на металофонах, ксилофонах, бубонцях, дзвіночках)

Інсценування «Хто в будинку головний?».

Ведучий: Діти, дорогі гості, сьогодні ми відвідаємо одну дружну сім’ю.Знайомтеся!

Кошеня:

Діти, гості, Мяу! М’яу! Усіх із весною вітаю! Весів я, удав, гравши, Правда, молодша за всіх інших. Хоч недавно я народився, стрибати, бігати навчився. Велика моя сім’я. Жаль, не головний у домі я.

Ведучий: Хто ж головніший за тебе, кошеня?

Кошеня:

Я ж маленька дитина. Усіх головніше для мене Мама руда моя. Виходить кішка-мама, кланяється.

Ведучий: Значить, кішка найголовніша?

Кішка:

Я, звичайно, розумніший! (Обіймає кошеня та посміхається.) Але господиня в нашому домі Так чудово варить каші, Молока наллє з кухля, Гладить нам боки і вушка… Немає добрішого за неї, миліше! Значить усіх вона головніша! Ось і Шарик підтвердить. Він вартує квартиру.

Вибігає Шарик.

Ведучий: Ах, який гарний пес! Чи можна вам поставити запитання?

Кулька: Гав! Гав! (Киває.)

Ведучий: Хто ж у домі вашому головний? Кішка, пес, господиня-мама?

Пес:

Мені хотілося б бути головним, Але сумнівів зовсім немає: Той добрий, добрий, самий, Хто для нас зварив обід. На прогулянку ходимо з татом, Втомлюємося від біганини. Всім у сім’ї подам я лапу Тільки руку простягни. Наш господар дуже сильний На плечах несе дітей, Але господиня така красива, Вся сім’я слухняна їй!

Входять хлопчик та дівчинка.

Ведучий:

Ось і діти, Сашко із Дашею. Хто головніший у сімействі вашому?

Сашко:

Нам не важливо, хто головніший, Було б у будинку веселіше.

Даша:

Було б чисто та затишно, Мирно, ситно та тепло, І, не важливо, абсолютно, Хто тут головний, все одно!

Сашко:

Добре щоб усі намагалися Жити по-доброму, люблячи, За обідом збиралася вся щаслива сім’я.

Входить мама (батько) обіймає дітей, кланяється гостям.

Ведучий:

А давайте маму запитаємо: Хто ж у домі всіх головніших? Хто ж радість до дому приносить Навіть у сум ненастних днів?

Мати:

Немає в сім’ї залізних правил, Є лише близькі друзі. Адже кохання сім’єю править, А не тато і не я. Якщо любимо ми один одного Значить, і живемо недаремно Це загальна заслуга –

(Всі разом): Наша дружня сім’я!

Пісня “Мамочка моя мила” (автор Людмила Мельникова).

Ведучий:

Березень настає – ви помічали Що – то з людьми відбувається навесні Жінки всі незвичайні стали Славні, ніжні всі до однієї. І в залі весна настала у нас Від світла сяйва маминих очей.

  1. Мами на сонці схожі і всіх у світі дорожчі! Мамочкам добрим своїм ми в цей день говоримо: Наші мами, дорогі, з дитинства найрідніші- Ні тепліше за ваші очі, ви миліші за всіх для нас!
  2. Нехай кожен день ваш буде ясним, Здоров будьте і прекрасні. Привітати раді ми всіх мам І цю пісню даруємо вам!

Пісня «Мамині очі» (музика та слова Євгенії Зарицької).

Ведучий:

Хто вас найбільше пестить? Хто вас любить, любить, Купує вам іграшки, Книжки, фарби, брязкальця … Хто пече оладки?

ВСІ: Це наші бабусі!

  1. Сьогодні до нас на свято І бабусі прийшли Сердечно привітати вас Поспішаємо ми від душі.
  2. Бабуся це, звичайно ж, мама, Мамина правда, але це не суть. З бабусею можна побути й упертим, Бабусі можна не дати відпочити. Бабуся це такий чоловічок, Хто пошкодує і захистить, Бабусь люблять усі діти на світі Бабуся витівки все нам простить.
  3. Бабусі в’яжуть шкарпетки онукам, Капризи виконають, пиріг спекти, Бабусі нашим мамам і татам Нашліпати по попі нас не дадуть. Те, що батьки не дозволяють Бабуся з радістю нам дозволить І нам не скаже, що ми їй заважаємо, Якщо кіно дивиться чи спить.
  4. Бабусі смачно пахнуть варенням, Добрими казками та молоком, Дарують подарунки нам на день народження Зробивши затишним наш милий дім Бабусь м’які, теплі руки Ніжно зігріють нас у холод І не дадуть померти нам з нудьги Бабусі наші з нами завжди.
  5. Ми бабусь любимо, Ми їх поважаємо. І бабусь зі святом Ми вітаємо. Що на свято бабусі Нині ми подаруємо? Ми коханій бабусі Пісеньку заспіваємо!

Пісня «Бабуся – найкраща подружка».

Інсценування «Суперечка у дворі».

Справа була ввечері Робити не було чого Вийшли всі гуляти у двір Зав’язалася розмова.

Діти встають врозтіч по залі.

1 (дівчинка):

А у нас був практикант Це раз. Написали ми графічний диктант Це два. По-третє, читали книжку. Там про одного хлопця. Винайшов він вертоліт, Літає задом наперед. А у вас?

2 (хлопчик):

А у нас Наташка плакса. У неї в зошиті клякса. Натка цілий день реве, Кляксу геть не зітре. А у вас?

3 (дівчинка):

А у нас квіти на стінці, А ще на стінці план, А ще не любить пінку У молоці один пацан. А у вас?

4 (хлопчик):

А мій батько чемпіон, Ходить він на стадіон. Він кидає догори гирі, Буде найсильнішим у світі.

5 (дівчинка):

Хоч чоловіки і сильні, Не вміють пекти млинці. Ви чоловіки – недотепи! Вас виховувати, вчити І петрушку від кропу Ви не можете відрізнити.

6 (дівчинка):

До речі, вдома хто стирає? Богом вам талант не дано. Телевізор споживаючи, Ви лягаєте на диван.

7 (хлопчик):

Ах, у чоловікові нема толку? Це нам талант не дано! Хто прибив для книжок полицю? Полагодив на кухні кран?

8 (дівчинка):

Борщ варити вам небажання, Не підсмажте котлет. Вам втекти на роботу, Ну а більше толку немає!

9 (хлопчик):

Ти – колюча скалка! Погано знаєш нас, чоловіків, Раз у раз ллєте сльози, Та до того ж без причин. Ти колючі слова…

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я