Snapchat, здається, трохи забута соціальна мережа, і це далеко не король соціальних медіа, тобто Meta (Facebook, Instagram WhatsApp). Однак у нього все ще є 332 мільйони щоденних користувачів, що можна вважати чудовим результатом. Це можна порівняти з результатами Twitter, який Ілон Маск має купити за 44 мільярди доларів (хоча транзакція зараз призупинена).
Тепер власники платформи дійшли висновку, що настав час перетворити цей потенціал на фінансову вигоду. Деякий час в мережі ходили чутки про те, що Snapchat запустить платну версію своєї платформи, і це сталося. Snapchat + дебютував.
Доступ до сайту коштує 3,99 $, або 18 злотих на місяць. Тому ми маємо 216 злотих щорічно. Придбати доступ до сервісу має бути дуже просто – всього кілька кліків з рівня вашого облікового запису в мобільному додатку.
Що ми отримуємо натомість? Проблема в тому, що… не дуже. Snapchat обіцяє користувачам платних послуг доступ до «ексклюзивних, експериментальних і попередніх функцій» і «пріоритетну технічну підтримку». Однак не уточнюється, які це будуть функції та як часто вони будуть доступні.
Чи достатньо залучити користувачів до платної версії платформи? Ви можете мати багато сумнівів щодо цього. Snapchat не згадує рекламу жодним словом, тому ви повинні припустити, що вона все ще буде присутня в платній версії платформи соціальних мереж. Цікаво, що на схожій основі працює Twitter Blue, який в рамках щомісячної плати (її розмір розраховується індивідуально) пропонує доступ до «преміум-функцій і можливості кастомізації програми».
На даний момент Snapchat + запущено в США, Канаді, Великій Британії, Франції, Німеччині, Австралії, Новій Зеландії, Саудівській Аравії та Об’єднаних Арабських Еміратах. Проте сервіс постійно розширюватиметься на інші країни, тож з часом він потрапить і до Польщі.
Більше технологічних цікавинок можна знайти на Gazeta.pl