Цієї весни на медіаринку відбулося гігантське злиття. Discovery Inc. і AT&T оголосили про завершення угоди, результатом якої стало створення концерну Warner Bros. Відкриттятобто один із найбільших медіаконгломератів у світі.
У четвер новий гігант оголосив про фінансові результати за другий квартал 2022 року. Представлені дані показують, що злиття сильно вплинуло на його фінанси. За цей період компанія отримала збиток у розмірі 3,41 мільярда доларів.
Ні для кого не секрет, що в основному після закриття Warner Bros. Discovery почала шукати економію, і одна зі сфер, де очікується, що ця економія буде найбільшою, — потокове передавання. Спочатку в липні компанія оголосила, що відмовляється від проекту оригінального виробництва на європейському ринку, в тому числі в Польщі. З іншої сторони Цього тижня з’явилися повідомлення про заплановані масштабні звільнення в HBO Max.
Про скорочення витрат у сфері стрімінгу свідчить також той факт, що компанія відмовилася від виробництва фільму «Бетдівчина» вартістю 90 мільйонів доларів, який мав піти безпосередньо на платформу HBO Max. Однак це ще не кінець.
У четвер Warner Bros. Відкриття оголосили досить революційним плани щодо майбутнього їхніх платформ VOD. На даний момент компанія має вищезазначене під своїм крилом HBO Макса також сервіс Відкриття + і кілька інших менших сайтів. Проте незабаром це зміниться.
Під час презентації фінансових результатів глава концерну Давид Заслав заявив про плани об’єднати HBO Max і Discovery + в один сервіс, назва якого, однак, не розголошується.
– сказав Девід Заслав, генеральний директор Warner Bros. Відкриття.
– пояснив у свою чергу JB Perrette, керівник глобального потокового відділу WBD. Це випливає з опублікованого спискущо у випадку з Польщею варто очікувати запуск нової послуги восени 2024 року.
Перретт також зазначив, що злиття HBO Max і Discovery + може бути прискорене в ході робіт. Він також заявив, що, за оцінками, до 2025 року новою потоковою платформою користуватимуться до 130 мільйонів передплатників.
У другому кварталі ц.р. від служб підписки Warner Bros У Discovery, включаючи HBO max і Discovery +, було 92,1 мільйона клієнтів, порівняно з 90,4 мільйонами кварталом раніше.
З огляду на ринок потокового передавання, нашим найвищим пріоритетом зараз є запуск інтегрованої послуги VOD. (…) Наша стратегія в цьому сегменті змінилася протягом останнього року, і ми справді вважаємо, що це показує, як ми на це дивимося: ми не хочемо, щоб наш глобальний план монетизації залежав від цього, але ми хочемо, щоб він був важливим
Представляючи нову платформу, ми зосередимося на ринках, на яких HBO Max вже присутній. Сервіс буде розгорнутий послідовно, починаючи з літа 2023 року в США. Того ж року ми потрапимо в Латинську Америку. Європейські ринки з HBO Max чекатимуть до початку 2024 року. Наприкінці 2024 року ми представимо його на ключових ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону та нових ринках Європи