Відкриття нової глави в історії EA — гарний час згадати найкращі моменти серії.
FIFA 99 – це версія, де я, мабуть, провів найбільше часу. Гра привнесла ряд новинок в геймплей і графіку, хоча руки гравців як і раніше нагадували буханці хліба. Що стосується движка матчу, то роль гри в повітрі зросла. Гравці могли виконувати ефектні удари головою, залпи, ножиці і навіть перекиди.
FIFA 2003 зосередилася на динаміці та швидкості гри, тому багато гравців вважають її найбільш видовищною та аркадною частиною серії. Новий графічний механізм також був вражаючим. З точки зору аудіовізуального сеттингу, тут ми мали справу з чи не найбільшим стрибком у якості порівняно з попередньою частиною.
FIFA 14 — це перша частина серії, яка вийшла на консолі PS4 і Xbox One. Більша обчислювальна потужність цих пристроїв дозволила внести низку змін у графіку та ігровий процес, за що відповідав новий движок матчів Ignite.
FIFA 10 досі є найкращою частиною серії на Metacritic, що само по собі доводить, що ми маємо справу не з будь-якою грою. Чудова аудіовізуальна обстановка, відшліфована система матчів, захоплюючий геймплей і безліч онлайн- і офлайн-режимів гри, включаючи мій улюблений режим менеджера. Чи можна очікувати чогось більшого від футбольного матчу?
Якщо якусь частину серії EA Sports можна описати прикметником «культова», то назва належить до FIFIE 98. Враження справляло саме інтро гри з чудовою піснею Song 2 у виконанні британської групи Blur. А потім стало тільки краще. FIFA 98 повністю використала технологію захоплення руху та ліцензійну угоду, укладену з Міжнародною федерацією футболу.