Зараз невдалий час для Netflix. У квітні американська компанія оприлюднила дуже тривожні фінансові результати. Виявляється, Netflix вперше за більш ніж десятиліття почав втрачати клієнтів – за останній квартал їх кількість впала на 200 тисяч.
Водночас найбільші конкуренти Netflix зростають. Дісней +який нещодавно дебютував у Польщі, вже може похвалитися кількістю 87,6 мільйонів підписників, з іншої сторони HBO Макс має 77 мільйонів активних користувачів.
Проблеми Netflix можна побачити і на біржі. Акції компанії, що котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі, сьогодні оцінюються в 176 доларів, тоді як у листопаді 2021 року вони коштували понад 700 доларів. Усе це викликає дедалі більше занепокоєння інвесторів.
Однією з ідей, як допомогти Netflix змінити негативну тенденцію, є дешевший план передплатипід якими на веб-сайті з’являтимуться рекламні оголошення. Про намір запровадити таку підписку компанія оголосила у квітні, а тепер ми дізналися більше подробиць.
Виявляється, Microsoft стане «глобальним рекламним партнером» Netflix. Саме компанія з Редмонда відповідатиме за реалізацію рекламної моделі на найпопулярнішому стрімінговому сервісі у світі.
– читаємо в анонсі, опублікованому Netflix.
– заявив президент Microsoft Сатья Наделла.
Поки що ми точно не знаємо, як Netflix має виглядати з рекламою. Ми також не знаємо ціни дешевшої підписки. Однак, здається, тут на кону обидві зовнішності статичний створення реклама на сторінках сайту, а також переривання перегляду фільмів і серіалів рекламою.
Укладена угода також є надзвичайно важливою з точки зору Microsoft. Таким чином компанія з Редмонда відзначає свою присутність на ринку інтернет-реклами, де сьогодні майже повністю домінує Google. Також ні для кого не секрет, що найближчим часом Microsoft планує запровадити рекламну модель для деяких своїх сервісів, зокрема Game Pass.
Microsoft має доведену здатність задовольняти всі наші рекламні потреби, коли ми працюємо разом над створенням нових рекламних пропозицій. Більше того, Microsoft запропонувала гнучкість для впровадження інновацій як у сфері технологій, так і з боку продажів, а також надійний захист конфіденційності для наших користувачів.
Ми раді, що Netflix обрав Microsoft своїм партнером у сфері технологій реклами та продажів. Ми хочемо, щоб видавці мали більше довгострокових платформ монетизації реклами, щоб якомога більше людей мали доступ до свого улюбленого вмісту, де б вони не були