Після того, як аукціонний дім Grisebach у Берліні викликав хвилю критики з боку Польщі за продаж на аукціоні викраденої з Варшави акварелі Василя Кандинського, він оголошує про додатковий судовий розгляд угоди та призупинив її до того часу. Під час аукціону, який відбувся у четвер увечері, 1 грудня, незважаючи на протести польського уряду, ціна акварелей досягла 310 тис. злотих. євро.

– Grisebach зв’язався з продавцями та покупцями та докладе всіх зусиль для проведення додаткового судового розгляду з метою отримання обов’язкових роз’яснень. До того часу подальша обробка цієї транзакції Гризебахом буде припинена, повідомила Deutsche Welle прес-секретар аукціонного дому Сара Бушор.

Гризебах підтвердив, що дізнався про “можливу крадіжку з польського музею” від Міністерства культури Польщі. – Це повідомлення було негайно використано як можливість ініціювати судовий розгляд. Це призвело до однозначного результату, що юридичних заперечень проти аукціону не було, додала речниця. Однак вона не надала правового обґрунтування продажу твору, який, як нагадує Польща, був вкрадений.

Frankfurter Allgemeine Zeitung далі повідомляє, що ввечері аукціону “дві поліцейські машини зупинилися перед аукціонним домом на Фазаненштрассе та вимагали поговорити з керівництвом” про роботу Кандинського.

Більше новин на головній сторінці Gazeta.pl

У Міністерстві культури та національної спадщини DW повідомили, що твір викрали з Національного музею у Варшаві 14 червня 1984 року. – Із збережених архівних матеріалів ми навіть знаємо, що крадіжка сталася між 12:30-13:00, коли куратори виставки помінялися посадами. Тоді було відрізано два металеві дроти, на яких висіла вкрадена акварель, повідомила речниця міністерства Анна Туровська. Того ж дня повідомили правоохоронні органи.

Ми також знаємо більше про обставини, за яких викрадені витвори мистецтва потрапили на ринок. Як підтвердили в Міністерстві культури, того ж року, 5 грудня 1984 року, вкрадена акварель Кандинського була виставлена ​​на продаж на аукціоні Sotheby’s у Лондоні. Ймовірно звідти об’єкт потрапив до США.

Гризебах також посилається на аукціон у Лондоні. Попереднє дослідження походження мало вказати, що «картина перебувала у власності продавців протягом кількох десятків років і була виставлена ​​на публічні торги в аукціонному домі Sotheby’s у Лондоні в першій половині 1980-х років», – повідомили в німецькому аукціонному домі. . Він запевняє, що серйозно ставиться до питання автентичності, походження та власності, а експертиза акварелей була проведена «з найбільшою ретельністю».

У Німеччині «сумлінне придбання від неавторизованої особи» регулюється розділами 932-935 Цивільного кодексу Німеччини. За законом ви не можете добросовісно купити вкрадену роботу, якщо тільки вона не була придбана на аукціоні. Крім того, в дискусіях про викрадене мистецтво також посилається на параграф 852 Цивільного кодексу, який говорить, що позов про повернення закінчується через 30 років після заподіяння шкоди. Однак поки невідомо, які норми можуть діяти в цьому випадку. Міністерство культури Польщі повідомляє, що вживатиме «всіх можливих юридичних заходів для повернення твору».

Як раніше повідомляла Deutsche Welle, Грізебах проігнорував вимоги Міністерства культури зупинити аукціон. Керівництво аукціонного дому також нібито відмовилося зустрітися з консулом Польщі в Берліні, який особисто втрутився в аукціонний дім за кілька годин до аукціону.

Стаття на сайті Deutsche Welle

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я