vijna plakativ - "Війна" плакатів

«Враження від війни» – експозиція робіт українських дизайнерів та художників під такою промовистою назвою відкрилася на П’ятій авеню, у стінах Українського інституту Америки. Автори використовують потужну за своєю виразністю мову плакатного мистецтва, щоб передати своє бачення того, що відбувається в Україні з початком російського вторгнення. «Це свого роду ефектна графічна візуалізація, щоб люди пам’ятали про те, що відбувається, чому це відбувається», – розповідає Ендрю Городетський, який займається питаннями пов’язаними з культурою в Українському інституті Америки.

«Тематика варіюється, від жінок на війні до жінок в армії, від кризи з біженцями та дітьми до того, через що солдати проходять щодня. Особисто для мене і сама графіка ілюструє стійкість нації, яка була окупована і зазнала нападів упродовж сотень років. Але все ж таки якимось чином перемагала щоразу – і ми переможемо знову».

Плакати та постери – це колекція Pictoric Illustrators Club, спільна робота українських ілюстраторів, графічних дизайнерів та художників. Кожен із них використовував окремий візуальний прийом для вираження своїх емоцій. Український інститут Америки цією експозицією у центрі Манхеттена вирішив передати такий внутрішній погляд українських авторів ньюйоркцям. Кеті Наливайко, президент Українського інституту Америки, пояснює, що виставка, по суті, ще й благодійний аукціон, відкритий для відвідувачів та всіх бажаючих в Інтернеті.

«Насправді загалом у колекції 160 плакатів, але ми вибрали частину та виставили на аукціон, щоб підтримати цих митців в Україні. А також очевидно, щоб донести до зовнішнього світу, що війна завжди реальна, вона жорстока, руйнівна. І ми всі дуже хочемо, щоб вона закінчилася якнайшвидше».

Синій та жовтий – головний колірний мотив робіт. Теми кожен із художників вибирав для себе сам. Стилістика – від плакатної до художньої.

Сергій Кислиця, повноважний представник України в ООН, вважає, що експозиція – це спроба достукатися до людських сердець.

«Я думаю, що це є потужна частина позитивної пропаганди. Хоча є багато елементів, які є досить трагічні. Але мета цієї виставки – достукатися до вас. Я маю на увазі досягти твого серця та твоєї душі. І я так думаю. Це дуже важливо, тому що передає відчуття того, що, незважаючи на трагічність ситуації, Україна все ще сповнена надій зараз».

Із великої колекції на аукціон у Нью-Йорку виставлено поки що 44 роботи, і до цих лотів активний інтерес публіка виявила від початку відкриття. Для всіх бажаючих побачити війну очима українських митців експозицію антивоєнних плакатів буде відкрито в особняку Українського інституту Америки до кінця серпня.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь